آهن پودری
کود ایرودن کلات آهن ۶%
2019-10-13
NPK supre eden
کود ۴۳-۳-۱۲ NPK سوپر ادن
2019-10-14
npk سوپر ادن

کود npk سوپر ادن

 

معرفی عمومی:

کود کامل ازت بالا سوپر ادن  ۱۰-۱۰-۳۲ ترکیبی است از عناصر اصلی مورد نیاز گیاه (نیتروژن، فسفر، پتاسیم) می باشد. این محصول با دارا بودن درصد بالای نیتروژن در رشد سریع گیاه نقش اساسی داشته و منجر به بهبود رشد رویشی گیاه می شود. همچنین وجود فسفات نسبی در این محصول در ابتدای فصل به رشد ریشه گیاهان علوفه ای، غلات و سبزیجات کمک می کند. نیتروژن به عنوان عنصر ضروری گیاهان نقش برجسته ایی در فرایندهای فتوسنتز و تولید کلروفیل، ساخت اسید های آمینه ،پروتئین ها و کو آنزیم ها و تشکیل کربوهیدرات ها دارد. در گیاهان به مقدار وسیع مورد نیاز است و کمبود آن مهمترین عامل غذایی محدود کننده رشد محسوب می شود. این نوع کود سبب توسعه اندام های هوایی گیاه شده است که به رشد و توسعه گیاه کمک فراوانی می کند. نسبت بیشتر عنصر نیتروژن موجود در این محصول  نسبت به پتاسیم و فسفر موجب افزایش رشد برگ ها در اوایل فصل رشد میشود. کلیه عناصر ریز مغذی نیز بصورت کلات بوده و با توجه به نسبت میان عناصر در مراحل آغاز رشد میزان بالای نیترژن مورد نیاز را فراهم می‌نماید.

 

 

معرفی فنی:

جدول آآنالیزدرصد
ازت۳۲
فسفات۱۰
پتاسیم۱۰

کود میوه و سبزی

ویژگی­ها و تمایزات:

دارای مقدار قابل توجهی کود نیتروژن برای شروع فصل رویشی

حلالیت خوب و مناسب و دارای قابلیت محلولپاشی

قابل استفاده  برای کلیه محصولات زراعی، باغی، سبزی و صیفی

تسریع در ریشه زایی گیاه

باعث بهبود جوانه زنی گیاه می‌شود، از زرد شدن و ریزش برگ‌ها جلوگیری می‌کند.

 

ملاحظات اختصاصی

این کود با اکثر کودها و سموم قابل اختلاط است، تست اختلاط پذیرى قبل از مصرف ضرورى مى­باشد. در صورت اختلاط با سموم ابتدا کود در آب حل شود و سپس سم مورد نظر مخلوط شود.

از اختلاط این محصول با ترکیبات مسی، کلره و  گوگرد دار و روغن های امولسیون شونده خودداری شود.

 

ملاحظات عمومی

مقادیر توصیه شده فوق کلی می­باشد، میزان واقعی مصرف با توجه به سن گیاه، شدت کمبود عناصر (بر اساس آزمون خاک و برگ و شرایط محیطی) با مشورت کارشناسان ذیصلاح تعیین گردد.

بهترین زمان محلولپاشى صبح زود یا بعد از ظهر قبل از غروب آفتاب مى­باشد.

دور از دسترس کودکان و غذای دام قرار گیرد.

آزمایش در سطح محدود، قبل از مصرف در سطح وسیع، توصیه مى­گردد.

کارخانه تولیدکننده و گروه شرکت­های ادن در قبال عواملى که خارج از کنترل کارخانه سازنده است و همچنین در مقابل مشکلات ناشی از شرایط نامناسب انبارداری و استفاده نا­مناسب که منجر به ایجاد مسمومیت، سوزندگی، عدم تاثیر مثبت، رسوب دهی و یا عواملی از این دست مسئول نخواهد بود و مسئولیتى را نمى پذیرند.

راهنمای مصرف:

محصولات میزان مصرف (آبیاری)میزان مصرف (محلولپاشی)
باغی۱۵-۱۰ kg در هکتار    ۱-۳ kg در هکتار
زراعی   kg 7-10  در هکتار  ۳-۴  kg در هکتار
تماس با مامشاوره قبل از خرید۹۱۰۰۱۰۵۵-۰۵۱